Medewerker Monitoring en Technische Ondersteuning | Frimex.nl

Medewerker Monitoring en Technische Ondersteuning

di, 25/08/2020

De organisatie
Frimex is actief als merkonafhankelijke installatiedienstverlener binnen de food en non-food retail markt. Frimex (330 fte) bestaat uit de business units: Frimex Installatie (200 fte) en Frimex Service (130 fte).
Frimex Installatie adviseert, engineert en realiseert projecten en Frimex Service pleegt preventief en correctief onderhoud op het gebied van koeltechniek, elektrotechniek, klimaatbeheersing en keuken & horeca apparatuur.

Wij zoeken naar mensen die proactief zijn en zelf op zoek gaan naar de oplossing op een innovatieve wijze. Medewerkers van Frimex werken met passie en zijn betrouwbaar, daarom zorgen wij ervoor dat de winkel ‘altijd op tijd open gaat’, afspraak is immers afspraak.
Voor Frimex Service zijn we op zoek naar een Medewerker Monitoring en Technische Ondersteuning die het team van de binnendienst komt versterken.

Wat ga je doen?
Gezamenlijk met je collega’s op de afdeling monitoring ben je verantwoordelijk voor het op afstand beheren van de bij klanten geïnstalleerde koel- en vriesinstallaties. Je belangrijkste taak bestaat uit het analyseren en verhelpen van storingen die via het systeem als alarmen worden aangemeld. Indien het probleem bij de klant niet op afstand opgelost kan worden, zorg je ervoor dat een servicemonteur op de hoogte wordt gesteld van de situatie. Je fungeert vanuit je functie m.b.t. monitoring activiteiten als aanspreekpunt voor zowel de klant als de service- en installatiemonteurs. Deze dienstverlening vindt 7 dagen per week en 24 uur per dag plaats, waardoor door de medewerkers op de afdeling gewerkt wordt via een wisselend dienstrooster (dag-avond-nacht weekend). Daarnaast fungeer je tijdens de dagdiensten als technische vraagbaak en ondersteuner van de binnendienst met name voor de afdelingen helpdesk, planning en werkvoorbereiding met als belangrijkste doelstelling samen komen tot het voorkomen van onnodige bezoeken en het realiseren van een first time fix van onze servicemonteurs.

Wat vraagt Frimex?
Je bent in het bezit van een MBO-diploma werktuigbouwkunde en/of koeltechniek niveau 4 en je hebt ruime kennis van de koeltechniek door opleiding en relevante werkervaring, bij voorkeur betreffende koeltechniek in supermarkten. Kennis van Adapkool/AKM is een pré. Een bewezen servicemind en goede communicatieve vaardigheden zijn essentieel om deze functie goed te kunnen uitoefenen. Flexibiliteit ten aanzien van de werktijden is in deze functie noodzakelijk, in verband met het wisselende dienstrooster (dag-avond-nacht weekend).

Wat mag je verwachten?
Naast een inspirerende werksfeer in een groeiend en innovatief bedrijf bieden wij een uitdagende functie met een bij de verantwoordelijkheden passend pakket arbeidsvoorwaarden. Hierbij horen 26 vakantiedagen en 13 ADV-dagen, reiskostenvergoeding, een winstdelingsregeling en een verjaardaguitkering. Frimex biedt ruimte om opleidingen en seminars te volgen, zodat je op de hoogte blijft van nieuwe ontwikkelingen. Medewerkers ervaren de bedrijfscultuur als betrokken en plezierig met een open communicatie en korte lijnen tussen management en medewerkers.

Ja, ik heb interesse!
Wij zijn benieuwd naar jouw motivatie; waarom ben jij geschikt voor deze functie en wil je graag het team van Frimex komen versterken? Je kunt de motivatie en CV sturen naar vacature@frimex.nl.

Meer informatie?
Wil je meer informatie? Neem dan contact op met HR Adviseur Charlaine Bouwes of Jasmijn van Oorschot via 088-5057250. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.