Medewerker Capaciteitsplanning

vr, 15/11/2019

Frimex is actief als merkonafhankelijke installatiedienstverlener binnen de food en non-food retail markt. Frimex 320 fte bestaat uit de business units: Frimex Installatie (200 fte) en Frimex Service (130 fte).

Frimex Installatie adviseert, engineert en realiseert projecten en Frimex service pleegt preventief en correctief onderhoud op het gebied van koeltechniek, elektrotechniek, klimaatbeheersing en keuken & horeca apparatuur.

Wij zoeken naar mensen die proactief zijn en zelf op zoek gaan naar de oplossing op een innovatieve wijze. Medewerkers van Frimex werken met passie en zijn betrouwbaar, daarom  zorgen wij ervoor dat de winkel ‘altijd op tijd open gaat’, afspraak is immers afspraak.

Wat zijn je verantwoordelijkheden?

  • Samen met de Capaciteitsplanner ben je verantwoordelijk voor de juiste verwerking van planningsgegevens in ons planningspakket, waarin de bezetting van de monteurs op projecten wordt gepland;
  • Je informeert Projectmanagers, -leiders en monteurs over (wijzingen in) de planning;
  • Je onderhoud contacten met uitzendbureaus en inleenpartijen in overleg met de Capaciteitsplanner over beschikbaarheid van personeel;
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve zaken die verband houden met de inzet van monteurs op projecten. Dit betreft onder meer: registratie van verlof, verzuim en de aanvragen van verplichte documenten voor projecten in het buitenland en de afhandeling van inkoopopdrachten in het ERP pakket;
  • Je bewaakt de uitvoering van de geplande werplekinspecties door de verantwoordelijke functionarissen;
  • Je neemt de werkzaamheden van de Capaciteitsplanner waar tijdens zijn afwezigheid.

Wat vraagt Frimex?

  • Je bent in het bezit van een relevant MBO-diploma of hebt aantoonbaar MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt 3 tot 5 jaar aantoonbare werkervaring in een relevante functie;
  • Ruime praktische kennis en praktijkervaring met MS-office. Kennis van planningssoftware is een pre;
  • Je bent bevlogen, innovatief, proactief, accuraat, stressbestendig en staat stevig in je schoenen.;
  • Verder beschik je over goede communicatieve vaardigheden en schakelt eenvoudig tussen verschillende niveaus;
  • Je bent fulltime beschikbaar.

Wat mag je verwachten?

Naast een inspirerende werksfeer in een groeiend en innovatief bedrijf bieden wij een uitdagende functie met een bij de verantwoordelijkheden passend pakket arbeidsvoorwaarden. Hierbij horen 26 vakantiedagen en 13 ADV-dagen. Frimex biedt ruimte om opleidingen en seminars te volgen, zodat je op de hoogte blijft van nieuwe ontwikkelingen. Medewerkers ervaren de bedrijfscultuur als betrokken en plezierig met een open communicatie en korte lijnen tussen management en medewerkers.

Ja, ik heb interesse!

We zijn benieuwd naar jouw motivatie; waarom je geschikt bent voor deze functie en waarom je dit graag wilt. 

Wil je meer informatie of solliciteren? Neem dan contact op met HR Adviseur Jasmijn van Oorschot op 088-5057250 of stuur een e-mail naar vacature@frimex.nl