(Junior) Eerstelijns support medewerker ICT | Frimex.nl

(Junior) Eerstelijns support medewerker ICT

di, 12/01/2021

De organisatie

Frimex is actief als merkonafhankelijke installatiedienstverlener binnen de food en non-food retail markt. Frimex 330 fte bestaat uit de business units: Frimex Installatie (200 fte) en Frimex Service (130 fte).

Frimex Installatie adviseert, engineert en realiseert projecten en Frimex service pleegt preventief en correctief onderhoud op het gebied van koeltechniek, elektrotechniek, klimaatbeheersing en keuken & horeca apparatuur.

Wij zoeken naar mensen die proactief zijn en zelf op zoek gaan naar de oplossing op een innovatieve wijze. Medewerkers van Frimex werken met passie en zijn betrouwbaar, daarom  zorgen wij ervoor dat de winkel ‘altijd op tijd open gaat’, afspraak is immers afspraak.

Wat zijn je taken en verantwoordelijkheden?

Als (junior) eerstelijns support medewerker ICT kom je op de afdeling ICT te werken met meerdere collega’s, waaronder twee applicatiebeheerders, twee systeembeheerders en een helpdeskmedewerker, die jou goed kunnen begeleiden in het leerproces, zodat je goed de kneepjes van het vak leert.

Het werk omvat diverse taken, waaronder:

  • Het vervangen van defecte apparatuur;
  • Het installeren en onderhouden van interne software;
  • Het verrichten van helpdeskactiviteiten, zoals de telefoon aannemen en collega’s te woord staan;
  • Het aanmaken en muteren van gebruikers;
  • Collega’s ondersteunen die thuis werken of op locatie. Het fungeren als aanspreekpunt voor vragen/problemen;
  • Het vervullen van de 1e lijns vraagbaak functie op ICT gebied;
  • Het installeren en onderhouden van ‘netwerk’ voorzieningen en –programmatuur;
  • Het up-to-date houden van applicaties;
  • Het ondersteunen van de afdeling bij het verhelpen van storingen.

 

In deze functie kan je actief meedenken over het verbeteren van de systemen en werkwijzen op het gebied van ICT. Je krijgt veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen en verder te kunnen groeien op termijn naar een andere functie. Op den duur kan je ook meedraaien in de storingsdiensten.   

Wat vraagt Frimex?

Een betrokken en professionele collega! Je bent servicegericht en gemotiveerd ingesteld. Bovendien ben je in het bezit (of bezig) van een MBO-diploma (niveau 3/4) of heb je dit werk- en denkniveau door recente werkervaring. Je bent fulltime beschikbaar en flexibel inzetbaar ten aanzien van werktijden. Verder ben je betrokken, betrouwbaar, klantgericht en proactief.

Wat mag je verwachten?

Naast een inspirerende werksfeer in een groeiend en innovatief bedrijf bieden wij een uitdagende functie met een bij de verantwoordelijkheden passend pakket arbeidsvoorwaarden. Hierbij horen 26 vakantiedagen en 13 ADV-dagen. Frimex biedt ruimte om opleidingen en trainingen te volgen, zodat je op de hoogte blijft van nieuwe ontwikkelingen. Medewerkers ervaren de bedrijfscultuur als betrokken en plezierig met een open communicatie en korte lijnen tussen management en medewerkers.

Ja, ik heb interesse!

Wij zijn benieuwd naar jouw motivatie; waarom ben jij geschikt voor deze functie en wil je graag het team van Frimex komen versterken? Je kunt de motivatie en CV sturen naar vacature@frimex.nl.

Meer informatie?

Wil je meer informatie? Neem dan contact op met HR Adviseur Charlaine Bouwes of Jasmijn van Oorschot via 088-5057250. Natuurlijk kun je ook onze website bezoeken via www.frimex.nl . Check ook zeker even onze bedrijfsfilm op de site!

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.