Helpdeskmedewerk(st)er

wo, 06/11/2019

Frimex is actief als merkonafhankelijke installatiedienstverlener binnen de food en non-food retail markt. Frimex (320 fte) bestaat uit de business units: Frimex Installatie (200 fte) en Frimex Service (120 fte). Frimex Installatie adviseert, engineert en realiseert projecten en Frimex service pleegt preventief en correctief onderhoud op het gebied van koeltechniek, elektrotechniek, klimaatbeheersing en keuken & horeca apparatuur. Wij zoeken naar mensen die proactief zijn en zelf op zoek gaan naar de oplossing op een innovatieve wijze. Medewerkers van Frimex werken met passie en zijn betrouwbaar, zo zorgen wij ervoor dat de winkel ‘altijd op tijd open gaat’, en geldt voor ons ‘afspraak = afspraak’.

Binnen Frimex Service zijn wij op zoek naar een gedreven medewerker helpdesk. Samen met meerdere collega's maak je onderdeel uit van de afdeling helpdesk en je rapporteert aan de coördinator van het team.

Ben jij iemand die in staat is om de klant te allen tijde professioneel te woord te staan en ben jij in staat de klantvraag goed te analyseren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

  • Aannemen en analyseren van eerstelijns meldingen en afstemming met 2e lijn waar nodig;
  • Algemene en technische klantvragen zelfstandig en efficiënt afhandelen
  • Snel en correct registreren van incidenten, storingen, vragen en verzoeken in AX Dynamics (ERP-systeem);
  • Administratieve ondersteuning van het operationele proces.
  • Proactief informeren van klanten en het monitoren en bewaken van meldingen m.b.t. de voortgang;
  • Je draagt bij aan het continue verbeteren van de operationele processen en procedures binnen het team

Wie zoeken we?

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Werkervaring bij een soortgelijke technische organisatie is een pré;
  • Teamspeler met een klantgerichte instelling;
  • Legt gemakkelijk contact met anderen: is een verbinder;
  • Technische affiniteit;

Kernwoorden in deze rol zijn: stressbestendig, groot verantwoordelijkheidsgevoel; proactief, uitstekende communicator, analytisch, initiatiefrijk en meedenkend.

Wij bieden
Naast een inspirerende werksfeer in een groeiend en innovatief bedrijf bieden wij een uitdagende functie met een bij de verantwoordelijkheden passend pakket arbeidsvoorwaarden. Hierbij horen 26 vakantiedagen en 13 ADV-dagen. Frimex biedt ruimte om opleidingen en seminars te volgen, zodat je op de hoogte blijft van nieuwe ontwikkelingen. Medewerkers ervaren de bedrijfscultuur als betrokken en plezierig met een open communicatie en korte lijnen tussen management en medewerkers

Meer informatie
Wil je meer informatie? Neem dan contact op met afdeling HR t.a.v. Jasmijn van Oorschot via 088-5057250 of stuur een e-mail naar vacature@frimex.nl

Ja, ik heb interesse!
Is deze rol jou op het lijf geschreven en ben je klaar voor een eerste, tweede of derde stap in je loopbaan? Stuur dan jou motivatie en een recent cv naar vacature@frimex.nl.